רבקה אלקובי - מטפלת בהבעה ויצירה

Asset 45
11 שנות ניסיון
Asset 42
350 לפגישה
Asset 41
משך הפגישה : 50 דקות
Asset 40
זמן טיפול ממוצע: 1 - 48 חודשים
Asset 43
עברית, אנגלית
Asset 38
אשדוד - אשקלון והסביבה
Asset 38
באר שבע והסביבה
Asset 58
רבקה אלקובי
שנות ניסיון 11
Asset 57
Asset 60
מטפלת בהבעה ויצירה
אשדוד - אשקלון והסביבה
Asset 59
Asset 60
פסיכותרפיסטית
באר שבע והסביבה
Asset 59
Asset 52
מטפלת בהבעה ויצירה
  • מטפלת בפסיכודרמה
Asset 52
פסיכותרפיסטית
  • פסיכותרפיה בהבעה ויצירה
Asset 20
שיטות טיפול / תחומי טיפול
  • Asset 19 גוף נפש וטיפול באומנויות
  • Asset 19 פסיכותרפיה
Asset 50
קבוצת גיל מטופלים
  • 0 עד 100
Asset 73
יש אפשרות לטיפול אונליין
Asset 34
ציטוט

ידע מפחית חרדה ומאפשר נגישות..

Asset 32
תכונות
  • Asset 31 אופטימית
  • Asset 31 אמפתית
  • Asset 31 הגונה ובעלת יושרה פנימית
  • Asset 31 זורמת / גמישה
Asset 29
תחביבים

יוצרת,כותבת,הטבע מדבר אלי...

Asset 22
חברות בארגונים
  • פסיכותרפיה ואיגוד המטפלים
Asset 23
השכלה
  • דוקטורנטית בחינוך מיוחד
  • יועצת חינוכית
  • פסיכותרפיסטית
  • מומחית תחום בטיפול בילדי ASD
  • שנים רבות עבדתי בתחום הפדגוגי/חינוכי עם ילדי ASD תוך ליווי ההורים והצוות החינוכי, מתוך כך רכשתי ניסיון רב בהבנה לתהליך המתרחש עימם ולדרך העבודה המקצועית המובילה לשינוי בכול מישורי התפקוד של הילד/ה.
  • ניהלתי חדרי שלווה בשדרות, טיפלתי שם תחת הדרכה וליווי מקצועי בילדים תוך כך התמחיתי בטיפול בטראומה וחרדות. ובשיטת טיפול גוף נפש, SE טיפול קצר מועד.
  • במהלך שנים אלו למדתי ייעוץ חינוכי MA, לימודי פסיכותרפיה וכלים אמנותיים בטיפול .
  • ילדים עם הפרעות התנהגות או בעיות תחושה SPD ליוויתי בטיפול הוליסטי אצלי בקליניקה וכן בבתי הספר תוך תהליך טיפולי עם הילד/ה והדרכה להורים ולצוות.
  • תהליך זה הביא לשינוי משמעותי אצל הילד/ה.
  • מדריכה הורים ומנחה קבוצות הורים לילדים עם צרכים ייחודים דרך מסגרות הרווחה השונות או במסגרת פרטית.
  • מעבירה השתלמויות למורים/אנשי מקצוע בתחומי חינוך, ח"מ, התפתחות אישית דרך פסג"ה או המכללות.
  • חברה באיגוד פסיכותרפיה ממוקדת
  • ובאיגוד המטפלים והיועצים בישראל.

מיקוד הטיפול

ממוקד התנהגות
ממוקד חשיבה
ממוקד רגש

זמינות לקשר עם המטופל בין הפגישות

זמין / לא זמין

כמה אתה מדבר במהלך הפגישה?

מדבר / מקשיב

Asset 48
על עצמי ב-3 משפטים

דוקטורנטית בחינוך מיוחד
יועצת חינוכית
פסיכותרפיסטית
מומחית תחום בטיפול בילדי ASD

שנים רבות עבדתי בתחום הפדגוגי/חינוכי עם ילדי ASD תוך ליווי ההורים והצוות החינוכי, מתוך כך רכשתי ניסיון רב בהבנה לתהליך המתרחש עימם ולדרך העבודה המקצועית המובילה לשינוי בכול מישורי התפקוד של הילד/ה.

ניהלתי חדרי שלווה בשדרות, טיפלתי שם תחת הדרכה וליווי מקצועי בילדים תוך כך התמחיתי בטיפול בטראומה וחרדות. ובשיטת טיפול גוף נפש, SE טיפול קצר מועד.

במהלך שנים אלו למדתי ייעוץ חינוכי MA, לימודי פסיכותרפיה וכלים אמנותיים בטיפול .

ילדים עם הפרעות התנהגות או בעיות תחושה SPD ליוויתי בטיפול הוליסטי אצלי בקליניקה וכן בבתי הספר תוך תהליך טיפולי עם הילד/ה והדרכה להורים ולצוות.

תהליך זה הביא לשינוי משמעותי אצל הילד/ה.

מדריכה הורים ומנחה קבוצות הורים לילדים עם צרכים ייחודים דרך מסגרות הרווחה השונות או במסגרת פרטית.

מעבירה השתלמויות למורים/אנשי מקצוע בתחומי חינוך, ח"מ, התפתחות אישית דרך פסג"ה או המכללות.

חברה באיגוד פסיכותרפיה ממוקדת

ובאיגוד המטפלים והיועצים בישראל.


Asset 33
אני מאמין שלי

הרמוניה
כל חיינו אנו מחפשים אחרי מילת המפתח ״איזון״

אנו מוצפים מהלחצים של החיים מההזדמנויות הבלתי פוסקות, מהרצון שלנו לממש את עצמנו ומהמציאות שמתנגשת מול העיניים.

ממקום אישי יכולה לשתף שבהיותי ילדה מחוננת ורגישה מבינה מאד את התהליך המשמעותי והחשוב שכדאי לעשות עם ילדים/נוער מחוננים ומצטיינים לייצר איזון וויסות רגשי.

מחוננים אשר חווים את הפער הרגשי-קוגניטבי וזקוקים לעבודה בוויסות ,ילדים עם קשיים רגשיים,תחושתיים חשים מבולבלים וזקוקים לתיווך מתמיד על מנת לעשות סדר בעולמם הפנימי .

כאן בהרמוניה בתהליך משותף ילד-הורה-מטפלת נאפשר לילד כלים לגלות בעצמו את הכוחות שבו , לעשות סדר , גבולות פנימיים, לגלות מי הוא וללמוד על עצמו .

ההורה חווה את הקשר ממקום בטוח תוך הבנה לצרכי הילד עם הדרכה משותפת

מתבגרים שזקוקים לתהליך טיפולי על מנת להבין את עצמם, לשחרר מחשבות, התחברות לזהות ולעולמם הפנימי.

ילדים עם צרכים מיוחדים הזקוקים לטיפול רגשי מותאם תוך מיקוד לצרכים הספציפיים של המטופל, הורים הזקוקים להדרכה.

הרמוניה זו הכתובת תוך ניסיון לתת מענה מעמיק לכל קושי או בעיה.

Asset 36
Asset 28
מידע נוסף

מחכה לכם כאן עם הפנס...

^